środa, 19 lipca 2017

WRÓCIŁAM - ważne!!

No więc... hej XD WRÓCIŁAM. Jak na razie do października. Zostałam przyjęta na studia, więc booyah! *boombayah* Może nie będzie tak źle xD

Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze jest. Dajcie mi jakieś znaki w komentarzach. One naprawdę wiele dają. Miałam zamiar zawiesić WSS, lecz dostawałam komentarze na wattpadzie oraz prywatne wiadomości i widocznie pobudziły mnie do działania, bo zaczęłam pisać kolejny rozdział. Jeśli i Wam zależy, to naprawdę, powiadomcie mnie o tym~ Będę happy i z nowym zapałem wezmę się do pisania.

Dodam też, że postaram się wstawić zaległe rozdziały z innych opowiadań (np. 2 rozdział Heart Thief). Rozumiem, że mało jest ludzi lubiących OnTae, ale mam nadzieję na powrót chociażby moich zaufanych, dawnych Czytelników <3 Oczywiście, każdy nowy rozpiera moje serduszko ze szczęścia, tak więc zapraszam do lektury~

Pokażcie mi, że żyjecie, a odwdzięczę się tym samym ♡♡♡
Do napisania~

2 komentarze:

  1. Żyję (chyba) :D fajnie że wracasz ^^ i lubię OnTae (choć JongTae i tak jest the best :P)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja umieram.
    Jak mi dasz Heart Thief to odżyję, babe.
    No i wss. ^^

    OdpowiedzUsuń