czwartek, 8 grudnia 2016

Info

Witam! Dawno się nie odzywałam, ale tak to czasem bywa ^^'
Chcę Was poinformować, że dzisiaj uzupełnię bloga nowymi rozdziałami czy oneshotami~~ W sumie powinnam dodać parę wpisów. Wyczekujcie! *kto chce cough cough mało Was, mało Was...*
Do napisania~~!

EDIT
Postaram się dodać jutro (9.12.), gdyż dzisiaj tata zabrał laptopa :')))

EDIT2
OKEJ WYPADŁO NIEFAJNIE XDDD TATA ZABIERAŁ LAPTOPA, NIE DAŁO SIĘ NIC ZROBIĆ, A GDY GO DORWAŁAM TO MUSIAŁAM ANGIELSKI PRZEZ CAŁY WEEKEND ROBIĆ ><
WYBACZCIE, POSTARAM SIĘ WSTAWIĆ ZALEGŁE NOTKI JAK NAJSZYBCIEJ!

EDIT3
WŁAŚNIE DORWAŁAM SIĘ DO LAPTOPA, A TATA "DAJ LAPTOPA".
MIANHAE ToT

3 komentarze:

  1. Czekam >_< na twoje prace, gdyż są świetne !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam te, co dodałam na wattpadzie, więc... xD
      Chociaż nie wiem, czy uda mi się dzisiaj, tata zajął laptopa ><

      Usuń
  2. Czekam i nie ma. Ale będę czekać na twoje cuda doo upadłego <3

    OdpowiedzUsuń