czwartek, 7 maja 2015

JongKey w więzieniu~ (WTF)

NIE, NIC.

***
     Key: *prowadzą go; le diva style* Ej! Puszczajcie mnie! Sam umiem iść!
     Policjant: No, oczywiście... *wrzucili go do celi, po czym zamknęli stalowe drzwi i poszli*
     K: *składając palce na znak krzyża; do współwięźnia* Nie zbliżaj się do mnie, maro nieczysta.
     Jonghyun: Co? Dlaczego?
     K: Oni mi powiedzieli... Zgwałciłeś zakonnicę!
     J: No i co z tego. Chwilunia... A to nie był Zorro?
     K: *cisza*
     J: A ciebie za co wsadzili?
     K: Za robienie konkurencji.
     J: Ale za to się nie siedzi! Co niby robiłeś?
     K: Nic wielkiego... Takie same banknoty jak mennica państwowa.
     ~ Jakiś czas później ~
     J: Stary, ja ci mówię... To były czasy! Pamiętam, jakby to było wczoraj!
     K: Z tego co mówisz, to to było wczoraj.
     J: A no możliwe. Ale ty, to był taki towar, że ja nie mogę. Powinieneś spróbować.
     K: Nie, dzięki, próbowałem. Tynk jest z natury niesmaczny.
     J: Jak chcesz *wzrusza ramionami*. A wiesz, że Onew i Taemin dostali wczoraj opierdol od strażnika? I to głównego!
     K: Taa? A za co?
     J: Za zakłócanie ciszy nocnej.
     K: *zdziwiony* Co? Niby w jaki sposób?
     J: Jakbyś nie wiedział *wzrok "if you know what i mean*.
     K: O.o Taaa! O Boż- nie no, serio? Ale jaja!
     J: I to takie zarośnięte. Ja nie wiem, jak można w środku nocy łomem otwierać kraty. Wiadomo, że narobi hałasu.
     K: -_-' To o to chodziło...
     J: A ty co myślałeś? *nieogar*
     K: Nie, nic. A tak na marginesie... Z kim przeżyłeś swój pierwszy raz?
     J: Cóż... To była taka ładna i miła blondyneczka. Chodziliśmy ze sobą parę tygodni. Nie wiem, czy wiedziała, ale mniejsza. Powtarzałem jej jak bardzo ją lubię, a ona...
     K: A ona co?
     J: Rzuciła się pod pociąg. *wzruszył ramionami* A twój pierwszy raz jaki był?
     K: A wiesz... do dupy.

***
Nie pytajcie... To chyba desperacja.

11 komentarzy:

  1. Nie zrozumiałam, ale może dlatego, że jestem najebana xDD
    Ale oni chyba też byli więc to nic nie szkodzi
    Fajnie było xDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak jakaś sztuka operowa xxd
    JongKey powinni to odgrać na scenie xd
    Wyszłp fajnodziwne, ale fajne :D

    http://cnbluestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Halo? Mój mózgu? Halo? Gdzie jesteś?! Niee wracaj!!! Tym czymś wyparowałaś mi musk!!! Tak jakiś tam miałam :'/ MIAŁAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam że dopiero teraz komentuje;-; Nauka to złoooooo!! No więc tak, przeczytałam to z trzy razy i mam jedno wielkie WTF w głowie :) Koniec najlepszy XD No to teraz tylko czekam na twój powrót z tamtym ff:* Pozdrawiam i Czekam<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam że dopiero teraz komentuje;-; Nauka to złoooooo!! No więc tak, przeczytałam to z trzy razy i mam jedno wielkie WTF w głowie :) Koniec najlepszy XD No to teraz tylko czekam na twój powrót z tamtym ff:* Pozdrawiam i Czekam<3

    OdpowiedzUsuń